воскресенье, 16 сентября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання – задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної підготовки та планування вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Для підтримки навчальної діяльності учнів, що мають проблеми у навчанні можна використати наступне:
- додатковий час для виконання окремих завдань;
- змінені та уточнені цілі навчання;
- об’єднання в групи за особливими критеріями;
- календарі із термінами на виконання завдань,  адаптовані до їх потреб тощо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий