Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як
учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання – задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної підготовки
та планування вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає відповідної
підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних
ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Для підтримки навчальної
діяльності учнів, що мають проблеми у навчанні можна використати наступне:
- додатковий час для виконання окремих завдань;
- змінені та уточнені цілі навчання;
- об’єднання в групи за особливими критеріями;
- календарі із термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб тощо.
- додатковий час для виконання окремих завдань;
- змінені та уточнені цілі навчання;
- об’єднання в групи за особливими критеріями;
- календарі із термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий